Hlavná strana


Fond na podporu umenia nenesie žiadnu zodpovednosť za úplnosť, správnosť a pravdivosť, ako ani za legalitu údajov uvedených v tejto časti webového portálu FPU. Všetky zverejnené informácie, v textovej, hypertextovej alebo obrazovej forme sú výlučnou zodpovednosťou prijímateľa finančných prostriedkov poskytnutých Fondom na podporu umenia, ktorý preberá zodpovednosť za zverejnené informácie súhlasom s podmienkami FPU a samotným zverejnením informácií na webovom portáli FPU.

V prípade zistenia, že boli prijímateľom finančnej podpory poskytnutej Fondom na podporu umenia zverejnené nevhodné alebo hanlivé informácie, ktoré sú v rozpore s pravidlami FPU, morálkou a etiketou, Fond na podporu umenia má právo takéto informácie okamžite odstrániť z tejto časti webového sídla. Nevhodný obsah zverejnených príspevkom môžete nahlásiť na e-mailovej adrese propagacia@fpu.sk.

Konferencia Marketing pre výtvarníkov 2019

Krátky opis
Tento rok sa v priestoroch Novej cvernovky uskutoční už tretí ročník Konferencie Marketing pre výtvarníkov. Na pódiu sa predstaví 6 rečníkov zo Slovenska, Česka a Rakúska, ktorí porozprávajú o svojich skúsenostiach z profesionálneho pôsobenia v oblasti výtvarného umenia, kurátorstva, galerijnej praxe, ale aj marketingu.
Fotogaléria
Názov podujatia
Konferenci Marketing pre výtvarníkov 2019

Miesto konania / kraj
Bratislava / Bratislava I,Bratislava II,Bratislava III,Bratislava IV,Bratislava V

Termín konania
29.10.2019

Popis projektu

Cieľom konferencie Marketing pre výtvarníkov s podtitulom „O praktických otázkach v živote výtvarníka“ je verejná diskusia o problémoch spojených s fungovaním výtvarníka v rámci kultúrneho priestoru na Slovensku a v zahraničí. Otvára témy ako financovanie tvorivých aktivít, vytváranie funkčného networkingu, trh s výtvarným umením alebo marketing a prezentácia tvorivých aktivít. Tohtoročná téma Výtvarník - galéria - divák chce priniesť pohľad do zákulisia výtvarníkov a kurátorov a ukázať spôsob ich fungovania. Čo všetko sa udeje od vzniku diela po okamih jeho prezentácie v galérii a akú úlohu v tom zohráva samotný divák? Na tému sa však pozrieme aj pohľadom osobnosti známej viac z reklamného prostredia, ktorá sa zameria na spôsoby a stratégie komunikácie v neziskovom priestore.

 

Lýdia Pribišová, kurátorka, šefredaktorka časopisu Flash Art Czech & Slovak Edition

Marek Kvetan, výtvarník

Michal Novotný, kurátor, FUTURA, Praha

Tomáš Klepoch, výtvarník

Peter Michalka, kreatívny riaditeľ, Respect APP

Markus Hiesleitner, výtvarník, kurátor, Kulturdrogerie, Viedeň


Moderátor: Michal Stolárik 


Vstup na podujatie je voľný.

Podujatie z verejných zdrojov podporil Fond na podporu umenia

Názov prímateľa
Ultrafialová

Celkový rozpočet:
2 800,00 €

Výška podpory:
2 500,00 €