Hlavná strana
Fond na podporu umenia nenesie žiadnu zodpovednosť za úplnosť, správnosť a pravdivosť, ako ani za legalitu údajov uvedených v tejto časti webového portálu FPU. Všetky zverejnené informácie, v textovej, hypertextovej alebo obrazovej forme sú výlučnou zodpovednosťou prijímateľa finančných prostriedkov poskytnutých Fondom na podporu umenia, ktorý preberá zodpovednosť za zverejnené informácie súhlasom s podmienkami FPU a samotným zverejnením informácií na webovom portáli FPU.
V prípade zistenia, že boli prijímateľom finančnej podpory poskytnutej Fondom na podporu umenia zverejnené nevhodné alebo hanlivé informácie, ktoré sú v rozpore s pravidlami FPU, morálkou a etiketou, Fond na podporu umenia má právo takéto informácie okamžite odstrániť z tejto časti webového sídla. Nevhodný obsah zverejnených príspevkom môžete nahlásiť na e-mailovej adrese propagacia@fpu.sk.
a look, a sun, a mania, a tv tic, a cheat
Samostatná prezentácia vo výstavných priestoroch SOGY bola pripravená v kurátorskej spolupráci s Ninou Gažovičovou. Výstava sa odohrávala v dvoch hlavných líniách: prepojenie časových os (minulosť a budúcnosť) do skomprimovanej prítomnosti. Ľudská myseľ projektuje dávno zbudnuté časy a spomienky, koré si už nevieme spomenúť, do futurologických víziách a do predpovedí budúcnosti. Hľadáme znamenia v náhodných vzoroch, v obrazovkách, v pohľade do zrkadla, v ohni, v konároch stromov. Zaujímame stanoviská k neistým udalostiam cez zakázané umenia: osteomancia, pyromancia, spodomancia, geomancia, chiromancia, daktylomancia, uomancia, skrínomancia, technomancia, chronomnacia. Plníme prázdno časovými osami, až kým neprestane byť prázdne. Fenomén, ktorý sa odborne nazýva pareidólia sme spracovali za pomoci použitia abstraktných obrazcov, ktorými vytvárame prostredie pre nové divácke skúsenosti.
Zauzlenie minulosti a budúcnosti je doplnený o náš záujem o ručné práce ako kontrapunkt k práci mozgovej, ktorá je prevažná v dnešnom preracionalizovanom a pretechnologizovanom svete. Ruky vnímame ako našich spojenocov, ktorí nám pomáhajú preziť vo fyzickej realite. Sochárske prvky a site specific riešenie výstavného priestoru boli vytvorené ako znepojojujúci model prírodno-umelého, staro-nového, rýchlo-pomalého, v ktorom prvok rúk a ručných prác zaujímajú hlavnú rolu.
Výstava bola propagovaná prostredníctvom tlačených a elektronických pozvánkach, inzerciách, bannerov a billboardov, na sociálnych sieťach, na webových stránkach autoriek a inštitúcie, a samozrejme tlačovou správou.
Anetta Mona Chisa
Celkový rozpočet:
0,00 €
Výška podpory:
7 947,00 €