Hlavná strana
Fond na podporu umenia nenesie žiadnu zodpovednosť za úplnosť, správnosť a pravdivosť, ako ani za legalitu údajov uvedených v tejto časti webového portálu FPU. Všetky zverejnené informácie, v textovej, hypertextovej alebo obrazovej forme sú výlučnou zodpovednosťou prijímateľa finančných prostriedkov poskytnutých Fondom na podporu umenia, ktorý preberá zodpovednosť za zverejnené informácie súhlasom s podmienkami FPU a samotným zverejnením informácií na webovom portáli FPU.
V prípade zistenia, že boli prijímateľom finančnej podpory poskytnutej Fondom na podporu umenia zverejnené nevhodné alebo hanlivé informácie, ktoré sú v rozpore s pravidlami FPU, morálkou a etiketou, Fond na podporu umenia má právo takéto informácie okamžite odstrániť z tejto časti webového sídla. Nevhodný obsah zverejnených príspevkom môžete nahlásiť na e-mailovej adrese propagacia@fpu.sk.
Konferencia Modely umeleckého vzdelávania. Odkiaľ a kam?
Zameranie príspevkov:
Konferencia sa bude sústreďovať na:
1. zadefinovanie kľúčových faktorov formujúcich súčasný stav umeleckého vzdelávania na vysokoškolskej úrovni na Slovensku a v Čechách,
2. reflexiu rôznych modelov umeleckého vzdelávania, primárne v oblastiach výtvarného umenia, architektúry a dizajnu, ktoré by do budúcnosti poskytovali živé a životaschopné odpovede na takto zadefinované otázky/tlaky/potreby/problémy/situácie.
1. Súčasný stav: v akej situácii sa nachádzajú umelecké VŠ dnes? Aké faktory ho formovali a formujú dnes?
2. Modely výuky na umeleckých VŠ:
-
inštitúcie
-
organizácia ateliérov
-
výuka teoretických predmetov na umeleckých VŠ
-
tretí stupeň: ArtD vs PhD
-
konkrétne zaujímavé modely výuky a modely organizácie vzdelávacích inštitúcií z minulosti a zo súčasnosti
3. Umelecké vzdelávanie vo vzťahu k umeleckej tvorbe a k umeleckej práci
Zameranie príspevkov:
https://modelyumeleckehovz.wixsite.com/mysite/about
1. Súčasný stav: v akej situácii sa nachádzajú umelecké VŠ dnes? Aké faktory ho formovali a formujú dnes?
2. Modely výuky na umeleckých VŠ:
-
inštitúcie
-
organizácia ateliérov
-
výuka teoretických predmetov na umeleckých VŠ
-
tretí stupeň: ArtD vs PhD
-
konkrétne zaujímavé modely výuky a modely organizácie vzdelávacích inštitúcií z minulosti a zo súčasnosti
3. Umelecké vzdelávanie vo vzťahu k umeleckej tvorbe a k umeleckej práci
Zameranie príspevkov:
1. Súčasný stav: v akej situácii sa nachádzajú umelecké VŠ dnes? Aké faktory ho formovali a formujú dnes?
2. Modely výuky na umeleckých VŠ:
-
inštitúcie
-
organizácia ateliérov
-
výuka teoretických predmetov na umeleckých VŠ
-
tretí stupeň: ArtD vs PhD
-
konkrétne zaujímavé modely výuky a modely organizácie vzdelávacích inštitúcií z minulosti a zo súčasnosti
3. Umelecké vzdelávanie vo vzťahu k umeleckej tvorbe a k umeleckej práci
Technická univerzita v Košiciach, Fakulta umení
Celkový rozpočet:
8 600,00 €
Výška podpory:
8 000,00 €