Názov žiadateľa | Považské múzeum |
---|---|
Právna forma žiadateľa | rozpočtová alebo príspevková organizácia, ktorej zriaďovateľom je VÚC |
Sídlo alebo miesto podnikania | Topoľová 1, 01003 Žilina |
IČO | 36145173 |
Štatutárny orgán (funkcia) | 1. Štatutárny orgán: Mgr. Michal Jurecký, , riaditeľ |
Číslo žiadosti | 23-521-01321 |
Forma podpory | dotácia |
Žiadaná suma | 10 530,00 € |
Pridelená suma | 6 500,00 € |
Spolufinancovanie | 1 220,00 € / 10,035 % |
Program | 5.2.1 / Vedecko-výskumná a prezentačná činnosť – múzeá |
Názov projektu | Králi oblohy- od výskumu k výstave |
Začiatok realizácie | 01.03.2023 |
Koniec realizácie | 20.12.2023 |
Miesto realizácie/lokalita | Žilina |
Zhrnutie projektu | Cieľom projektu je zabezpečiť prostriedky na realizáciu výskumu dravých vtákov a v súčasnom legislatívnom prostredí umožniť aktívne, cieľavedomé a systematické dokumentovanie stavu a vývoja fauny v zbernej oblasti Považského múzea v Žiline fotodokumentovaním živočíchov, výskum dravých vtákov a poznatky a doklady následne prezentovať širokej verejnosti formou výstavy "Králi oblohy" a na profile múzea na sociálnej sieti a na prednáškach a vychádzkach organizovaných múzeom, a odbornej verejnosti v niektorej z existujúcich odborných on-line databáz. Zámer projektu je plne v súlade s ideou "Múzeum 21. storočia"- vniesť do múzejnej činnosti najmodernejšie technológie a online sprístupňovanie verejnosti. |
Rozpočtová položka | Rozpočet | Žiadané |
---|---|---|
Autorské honoráre, personálne náklady a služby priamo súvisiace s realizáciou projektu | 4 160,00 € | 3 160,00 € |
Propagácia a polygrafické náklady | 500,00 € | 0,00 € |
Materiálové náklady a obstaranie hmotného majetku v intenciách bežných výdavkov | 7 498,00 € | 7 370,00 € |
Spolu: | 12 158,00 € | 10 530,00 € |
Kritérium | |
---|---|
Kultúrny prínos a potenciál projektu – 0 až 40 bodov | 148 |
Prínos projektu pre cieľovú skupinu – 0 až 10 bodov | 39 |
Doterajšie kultúrne aktivity žiadateľa vo vzťahu k projektu – 0 až 10 bodov | 35 |
Rozpočet projektu – 0 až 30 bodov | 122 |
Kvalita realizačného plánu – 0 až 10 bodov | 38 |
Spolu | 382 |
Pozn.:
Celkové bodové hodnotenie žiadosti je 382 bodov. V tabuľke je uvedený reálny súhrnný počet bodov od všetkých hodnotiteľov, ktorí hodnotili žiadosť, za jednotlivé kritériá spolu. Rozsah počtu bodov v popisoch kritérií je za jedného hodnotiteľa. Ak sa celkové bodové hodnotenie líši od bodového hodnotenia spolu v tabuľke, tento rozdiel je spôsobený neúčasťou člena odbornej komisie na zasadnutí odbornej komisie. V takom prípade odborná komisia počas svojho zasadnutia postupuje podľa článku 5, bod 5 vnútorného predpisu Zásady, spôsob a kritériá hodnotenia žiadostí o poskytnutie finančných prostriedkov z Fondu na podporu umenia: Ak sa niektorý člen odbornej komisie nemôže zúčastniť celého hodnotenia žiadostí, alebo jeho časti, namiesto jeho bodov je tejto žiadosti automaticky pridelený priemer bodov, ktoré tejto žiadosti pridelia ostatní členovia komisie. Priemer automaticky vypočíta a pridelí registračný systém s matematickým zaokrúhlením na celé číslo. V tabuľke vyššie nie je pripočítaný automaticky pridelený priemer bodov za člena odbornej komisie, ktorý sa nezúčastnil zasadnutia. |
|
Kritériá hodnotenia - Program 5 - podprogramy 5.1.3, 5.2.1 a 5.3.1 (spolu 0 až 100 bodov)1. Kultúrny prínos a potenciál projektu – 0 až 40 bodov
2. Prínos projektu pre cieľovú skupinu – 0 až 10 bodov
3. Doterajšie kultúrne aktivity žiadateľa vo vzťahu k projektu – 0 až 10 bodov
4. Rozpočet projektu – 0 až 30 bodov
5. Kvalita realizačného plánu – 0 až 10 bodov
|
|
Späť |
Ak máte nejaké otázky súvisiace s konkrétnou žiadosťou, obráťte sa na referenta FPU, ktorý má na starosti podprogram, v ktorom sa uchádzate o podporu. Kontakty referentov sú dostupné na adrese http://fpu.sk/kontakt.
Ak chcete nahlásiť technickú chybu, adresujte svoj e-mail na adresu pomoc@fpu.sk
[Verzia pokynov: 2020-04-27 14:15:00]