Podrobnosti o žiadosti č. 16-162-01561


Žiadateľ: Čerstvé Ovocie, n.o.

Názov projektu: Urban Market 2016 (Spring Edition)

Číslo žiadosti: 16-162-01561

Forma podpory: dotácia


Názov žiadateľa Čerstvé Ovocie, n.o.
Právna forma žiadateľa nezisková organizácia poskytujúca všeobecne prospešné služby
Sídlo alebo miesto podnikania Hviezdoslavovo nám. 9, 81102 Bratislava
IČO 45734232
Štatutárny orgán (funkcia) 1. Štatutárny orgán: Ing. arch. Martin Brix, , riaditeľ
Číslo žiadosti 16-162-01561
Forma podpory dotácia
Žiadaná suma 9 100,00 €
Pridelená suma 4 500,00 €
Spolufinancovanie 2 000,00 € / 9,852 %
Program 1.6.2 / Festivaly a prehliadky
Názov projektu Urban Market 2016 (Spring Edition)
Začiatok realizácie 01.01.2016
Koniec realizácie 30.06.2016
Miesto realizácie/lokalita Fakulta architektúry STU, Námestie Slobody 19, Bratislava
Zhrnutie projektu Urban Market je najväčším bratislavským kultúrno-spoločenským podujatím svojho druhu, ktoré prezentuje súčasnú umeleckú scénu pred širokým publikom. Spája v sebe dizajnový trh domácej súčasnej umeleckej a kreatívnej tvorby, prezentáciu profesionálnej slovenskej a zahraničnej kreatívnej tvorby, dizajnu a umenia , ako aj pestrý kultúrny program a tvorivých ľudí z rôznych odvetví umenia v jednom čase na jednom mieste. Našim cieľom je šírenie myšlienky kreatívneho priemyslu a podpora domácej (lokálnej) tvorby, dať príležitosť umelcom, módnym návrhárom, autorským šperkárom a produktovým dizajnérom, architektom, zberateľom, maliarom, ilustrátorom, vydavateľom a malopodnikateľom vystavovať, osobne prezentovať a ponúkať vlastnú tvorbu v netradičnom priestore a priamo širšej verejnosti. Chceme priblížiť návštevníkom (širokej verejnosti) súčasnú slovenskú profesionálnu tvorbu. Výsledkom je alternatívny živí trh s nezávislou módou, dizajnom, umením a kreatívnou tvorbou vo všeobecnosti, ktorý spája ľudí a rozširuje horizonty. Projekt poskytuje interakciu medzi autorom samotným a jeho zákazníkom . Ďalším zámerom je aj vymieňanie a zdieľanie skúseností, postrehov, postupov medzi vystavovateľmi, autormi (účastníkmi Urban Marketu) samotnými.

Rozpočet

Rozpočtová položka Rozpočet Žiadané
Autorské honoráre a personálne náklady 10 600,00 € 6 000,00 €
Nájmy priestorov 1 500,00 € 500,00 €
Nájom / prenájom techniky na realizáciu projektu 1 000,00 € 500,00 €
Služby priamo súvisiace s realizáciou projektu 2 400,00 € 0,00 €
Propagácia a polygrafické náklady 3 200,00 € 1 500,00 €
Materiálové náklady nevyhnutne potrebné na realizáciu projektu 1 600,00 € 600,00 €
Spolu: 20 300,00 € 9 100,00 €

Hodnotenie

Kritérium
1. Umelecký prínos a potenciál projektu – 0 až 30 bodov 67
2. Prínos projektu pre cieľovú skupinu – 0 až 20 bodov 64
3. Doterajšie umelecké aktivity žiadateľa – 0 až 20 bodov 57
4. Rozpočet projektu – 0 až 20 bodov 51
5. Kvalita realizačného plánu – 0 až 10 bodov 33
Spolu 272
Pozn.:

Celkové bodové hodnotenie žiadosti je 340 bodov.

V tabuľke je uvedený reálny súhrnný počet bodov od všetkých hodnotiteľov, ktorí hodnotili žiadosť, za jednotlivé kritériá spolu. Rozsah počtu bodov v popisoch kritérií je za jedného hodnotiteľa.

Ak sa celkové bodové hodnotenie líši od bodového hodnotenia spolu v tabuľke, tento rozdiel je spôsobený neúčasťou člena odbornej komisie na zasadnutí odbornej komisie. V takom prípade odborná komisia počas svojho zasadnutia postupuje podľa článku 5, bod 5 vnútorného predpisu Zásady, spôsob a kritériá hodnotenia žiadostí o poskytnutie finančných prostriedkov z Fondu na podporu umenia: Ak sa niektorý člen odbornej komisie nemôže zúčastniť celého hodnotenia žiadostí, alebo jeho časti, namiesto jeho bodov je tejto žiadosti automaticky pridelený priemer bodov, ktoré tejto žiadosti pridelia ostatní členovia komisie. Priemer automaticky vypočíta a pridelí registračný systém s matematickým zaokrúhlením na celé číslo.

V tabuľke vyššie nie je pripočítaný automaticky pridelený priemer bodov za člena odbornej komisie, ktorý sa nezúčastnil zasadnutia.

Kritériá hodnotenia - Program 1: (spolu 0 až 100 bodov)

1. Umelecký prínos a potenciál projektu – 0 až 30 bodov

  • Relevantnosť a originalita výstupov projektu
  • Kultúrno-spoločenský význam, hodnoty a ideový rámec projektu
  • Prínos pre slovenský a medzinárodný umelecký kontext

2. Prínos projektu pre cieľovú skupinu – 0 až 20 bodov

  • Schopnosť žiadateľa identifikovať cieľovú skupinu projektu
  • Schopnosť sprístupniť témy a hodnoty projektu cieľovej skupine
  • Relevantnosť zadefinovanej cieľovej skupiny

3. Doterajšie umelecké aktivity žiadateľa – 0 až 20 bodov

  • Kvalita a rozsah doterajších výstupov žiadateľa
  • Odbornosť, skúsenosti a profesionalita žiadateľa
  • Prínos projektu pre aktivity žiadateľa

4. Rozpočet projektu – 0 až 20 bodov

  • Opodstatnenosť a primeranosť jednotlivých nákladových položiek vzhľa-dom na obsah a povahu celého projektu, ale aj k reálny trhovým cenám
  • Primeranosť a opodstatnenosť celého rozpočtu projektu a miery výšky spo-lufinancovania na rámec povinnej spoluúčasti
  • Primeranosť žiadaných finančných prostriedkov vo vzťahu k projektu

5. Kvalita realizačného plánu – 0 až 10 bodov

  • Relevantnosť stratégie realizácie projektu
  • Opodstatnenosť a primeranosť dĺžky realizácie projektu
  • Možnosti ďalšieho rozvoja projektu
Späť
Späť

Ak máte nejaké otázky súvisiace s konkrétnou žiadosťou, obráťte sa na referenta FPU, ktorý má na starosti podprogram, v ktorom sa uchádzate o podporu. Kontakty referentov sú dostupné na adrese http://fpu.sk/kontakt.

Ak chcete nahlásiť technickú chybu, adresujte svoj e-mail na adresu pomoc@fpu.sk

[Verzia pokynov: 2020-04-27 14:15:00]