Podrobnosti o žiadosti č. 18-154-00052


Žiadateľ: Pars Artem

Názov projektu: Knihy pre deti z rómskych komunít

Číslo žiadosti: 18-154-00052

Forma podpory: dotácia


Názov žiadateľa Pars Artem
Právna forma žiadateľa občianske združenie
Sídlo alebo miesto podnikania Laurinská 7, 81101 Bratislava
IČO 50369741
Štatutárny orgán (funkcia) 1. Štatutárny orgán: Ondrej Kalamár, , predseda
2. Štatutárny orgán: Zuzana Kuglerová, , podpredsedníčka
3. Štatutárny orgán: Ján Tazberík, , člen rady
Číslo žiadosti 18-154-00052
Forma podpory dotácia
Žiadaná suma 7 560,00 €
Pridelená suma 3 800,00 €
Spolufinancovanie 500,00 € / 6,203 %
Program 1.5.4 / Literárne prehliadky, festivaly, súťaže
Názov projektu Knihy pre deti z rómskych komunít
Začiatok realizácie 01.01.2018
Koniec realizácie 03.12.2018
Miesto realizácie/lokalita Východoslovenský kraj
Zhrnutie projektu Zámerom a cieľom je nadviazať na úspešne začatý projekt, ktorý sme realizovali v roku 2017 medzi deťmi a mládežou z rómskych komunít. Absolvovali sme dva výjazdy - jarný a letný, na východ Slovenska, kde sme navštívili deti rómskeho pôvodu v mestách Košice, Michalovce, ale aj v rómskych osadách a dedinách s väčšinou obyvateľstva rómskeho pôvodu (Kecerovce). V spolupráci s Literárnym centrom sme pre nich prichystali balíky kníh, ktoré sme im doniesli a besedovali sme s nimi. Úspešnou sa ukázala spolupráca s tými rómskymi komunitami, kde už dlhodobo pracujú aktivisti, napr. s rómskym literárnym klubom Palikerav v Košiciach. Chceme v tejto aktivite pokračovať aj v roku 2018, pričom ju chceme ešte prehĺbiť a rozšíriť do ďalších oblastí.

Rozpočet

Rozpočtová položka Rozpočet Žiadané
Autorské honoráre a personálne náklady 1 200,00 € 1 100,00 €
Služby priamo súvisiace s realizáciou projektu 500,00 € 300,00 €
Cestovné a prepravné 700,00 € 500,00 €
Propagácia a polygrafické náklady 500,00 € 500,00 €
Obstaranie hmotného majetku v intenciách bežných výdavkov 3 000,00 € 3 000,00 €
Ubytovanie 2 160,00 € 2 160,00 €
Spolu: 8 060,00 € 7 560,00 €

Hodnotenie

Kritérium
1. Umelecký prínos a potenciál projektu – 0 až 40 bodov 157
2. Prínos projektu pre cieľovú skupinu – 0 až 10 bodov 44
3. Doterajšie umelecké aktivity žiadateľa vo vzťahu k projektu – 0 až 10 bodov 39
4. Rozpočet projektu – 0 až 30 bodov 84
5. Kvalita realizačného plánu – 0 až 10 bodov 37
Spolu 361
Pozn.:

Celkové bodové hodnotenie žiadosti je 361 bodov.

V tabuľke je uvedený reálny súhrnný počet bodov od všetkých hodnotiteľov, ktorí hodnotili žiadosť, za jednotlivé kritériá spolu. Rozsah počtu bodov v popisoch kritérií je za jedného hodnotiteľa.

Ak sa celkové bodové hodnotenie líši od bodového hodnotenia spolu v tabuľke, tento rozdiel je spôsobený neúčasťou člena odbornej komisie na zasadnutí odbornej komisie. V takom prípade odborná komisia počas svojho zasadnutia postupuje podľa článku 5, bod 5 vnútorného predpisu Zásady, spôsob a kritériá hodnotenia žiadostí o poskytnutie finančných prostriedkov z Fondu na podporu umenia: Ak sa niektorý člen odbornej komisie nemôže zúčastniť celého hodnotenia žiadostí, alebo jeho časti, namiesto jeho bodov je tejto žiadosti automaticky pridelený priemer bodov, ktoré tejto žiadosti pridelia ostatní členovia komisie. Priemer automaticky vypočíta a pridelí registračný systém s matematickým zaokrúhlením na celé číslo.

V tabuľke vyššie nie je pripočítaný automaticky pridelený priemer bodov za člena odbornej komisie, ktorý sa nezúčastnil zasadnutia.

Kritériá hodnotenia - Program 1: (spolu 0 až 100 bodov)

1. Umelecký prínos a potenciál projektu – 0 až 40 bodov

  • Relevantnosť a originalita výstupov projektu
  • Kultúrno-spoločenský význam, hodnoty a ideový rámec projektu
  • Prínos pre slovenský a medzinárodný umelecký kontext

2. Prínos projektu pre cieľovú skupinu – 0 až 10 bodov

  • Schopnosť žiadateľa identifikovať cieľovú skupinu projektu
  • Schopnosť sprístupniť témy a hodnoty projektu cieľovej skupine
  • Relevantnosť zadefinovanej cieľovej skupiny

3. Doterajšie umelecké aktivity žiadateľa vo vzťahu k projektu – 0 až 10 bodov

  • Kvalita a rozsah doterajších umeleckých výstupov žiadateľa
  • Odbornosť, skúsenosti a profesionalita žiadateľa
  • Prínos projektu pre aktivity žiadateľa

4. Rozpočet projektu – 0 až 30 bodov

  • Opodstatnenosť a primeranosť jednotlivých nákladových položiek vzhľadom na obsah a povahu celého projektu, ale aj k reálny trhovým cenám
  • Primeranosť a opodstatnenosť celého rozpočtu projektu a miery výšky spolufinancovania na rámec povinnej spoluúčasti
  • Primeranosť žiadaných finančných prostriedkov vo vzťahu k projektu

5. Kvalita realizačného plánu – 0 až 10 bodov

  • Relevantnosť stratégie realizácie projektu
  • Opodstatnenosť a primeranosť dĺžky realizácie projektu
  • Možnosti ďalšieho rozvoja projektu
Späť
Späť

Ak máte nejaké otázky súvisiace s konkrétnou žiadosťou, obráťte sa na referenta FPU, ktorý má na starosti podprogram, v ktorom sa uchádzate o podporu. Kontakty referentov sú dostupné na adrese http://fpu.sk/kontakt.

Ak chcete nahlásiť technickú chybu, adresujte svoj e-mail na adresu pomoc@fpu.sk

[Verzia pokynov: 2020-04-27 14:15:00]