Názov žiadateľa | Pars Artem |
---|---|
Právna forma žiadateľa | občianske združenie |
Sídlo alebo miesto podnikania | Laurinská 7, 81101 Bratislava |
IČO | 50369741 |
Štatutárny orgán (funkcia) |
1. Štatutárny orgán:
Ondrej Kalamár, , predseda
2. Štatutárny orgán: Zuzana Kuglerová, , podpredsedníčka 3. Štatutárny orgán: Ján Tazberík, , člen rady |
Číslo žiadosti | 18-154-00052 |
Forma podpory | dotácia |
Žiadaná suma | 7 560,00 € |
Pridelená suma | 3 800,00 € |
Spolufinancovanie | 500,00 € / 6,203 % |
Program | 1.5.4 / Literárne prehliadky, festivaly, súťaže |
Názov projektu | Knihy pre deti z rómskych komunít |
Začiatok realizácie | 01.01.2018 |
Koniec realizácie | 03.12.2018 |
Miesto realizácie/lokalita | Východoslovenský kraj |
Zhrnutie projektu | Zámerom a cieľom je nadviazať na úspešne začatý projekt, ktorý sme realizovali v roku 2017 medzi deťmi a mládežou z rómskych komunít. Absolvovali sme dva výjazdy - jarný a letný, na východ Slovenska, kde sme navštívili deti rómskeho pôvodu v mestách Košice, Michalovce, ale aj v rómskych osadách a dedinách s väčšinou obyvateľstva rómskeho pôvodu (Kecerovce). V spolupráci s Literárnym centrom sme pre nich prichystali balíky kníh, ktoré sme im doniesli a besedovali sme s nimi. Úspešnou sa ukázala spolupráca s tými rómskymi komunitami, kde už dlhodobo pracujú aktivisti, napr. s rómskym literárnym klubom Palikerav v Košiciach. Chceme v tejto aktivite pokračovať aj v roku 2018, pričom ju chceme ešte prehĺbiť a rozšíriť do ďalších oblastí. |
Rozpočtová položka | Rozpočet | Žiadané |
---|---|---|
Autorské honoráre a personálne náklady | 1 200,00 € | 1 100,00 € |
Služby priamo súvisiace s realizáciou projektu | 500,00 € | 300,00 € |
Cestovné a prepravné | 700,00 € | 500,00 € |
Propagácia a polygrafické náklady | 500,00 € | 500,00 € |
Obstaranie hmotného majetku v intenciách bežných výdavkov | 3 000,00 € | 3 000,00 € |
Ubytovanie | 2 160,00 € | 2 160,00 € |
Spolu: | 8 060,00 € | 7 560,00 € |
Kritérium | |
---|---|
1. Umelecký prínos a potenciál projektu – 0 až 40 bodov | 157 |
2. Prínos projektu pre cieľovú skupinu – 0 až 10 bodov | 44 |
3. Doterajšie umelecké aktivity žiadateľa vo vzťahu k projektu – 0 až 10 bodov | 39 |
4. Rozpočet projektu – 0 až 30 bodov | 84 |
5. Kvalita realizačného plánu – 0 až 10 bodov | 37 |
Spolu | 361 |
Pozn.:
Celkové bodové hodnotenie žiadosti je 361 bodov. V tabuľke je uvedený reálny súhrnný počet bodov od všetkých hodnotiteľov, ktorí hodnotili žiadosť, za jednotlivé kritériá spolu. Rozsah počtu bodov v popisoch kritérií je za jedného hodnotiteľa. Ak sa celkové bodové hodnotenie líši od bodového hodnotenia spolu v tabuľke, tento rozdiel je spôsobený neúčasťou člena odbornej komisie na zasadnutí odbornej komisie. V takom prípade odborná komisia počas svojho zasadnutia postupuje podľa článku 5, bod 5 vnútorného predpisu Zásady, spôsob a kritériá hodnotenia žiadostí o poskytnutie finančných prostriedkov z Fondu na podporu umenia: Ak sa niektorý člen odbornej komisie nemôže zúčastniť celého hodnotenia žiadostí, alebo jeho časti, namiesto jeho bodov je tejto žiadosti automaticky pridelený priemer bodov, ktoré tejto žiadosti pridelia ostatní členovia komisie. Priemer automaticky vypočíta a pridelí registračný systém s matematickým zaokrúhlením na celé číslo. V tabuľke vyššie nie je pripočítaný automaticky pridelený priemer bodov za člena odbornej komisie, ktorý sa nezúčastnil zasadnutia. |
|
Kritériá hodnotenia - Program 1: (spolu 0 až 100 bodov)1. Umelecký prínos a potenciál projektu – 0 až 40 bodov
2. Prínos projektu pre cieľovú skupinu – 0 až 10 bodov
3. Doterajšie umelecké aktivity žiadateľa vo vzťahu k projektu – 0 až 10 bodov
4. Rozpočet projektu – 0 až 30 bodov
5. Kvalita realizačného plánu – 0 až 10 bodov
|
|
Späť |
Ak máte nejaké otázky súvisiace s konkrétnou žiadosťou, obráťte sa na referenta FPU, ktorý má na starosti podprogram, v ktorom sa uchádzate o podporu. Kontakty referentov sú dostupné na adrese http://fpu.sk/kontakt.
Ak chcete nahlásiť technickú chybu, adresujte svoj e-mail na adresu pomoc@fpu.sk
[Verzia pokynov: 2020-04-27 14:15:00]